ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Εφτασε σχεδόν η άνοιξη και όλα ετοιμάζονται για την μεγάλη γιορτή ,γέμισε ο τόπος μαργαρίτες, ανεμώνες και ανθισμένες αμυγδαλιές

Αποτέλεσμα εικόνας για ανοιξη επικουρειοσ απολλων
Μετά τη Σουμελά τόσον καιρό και μέρα νύχτα ολο στο καβαλέτο ξεπατώθηκα απο εχθές να ετοιμάζω τα κηπευτικά. Οτι έβαλα το φθινόπωρο θα τα απολαύσω απο δω και πέρα , γιατί τελικά παρά την παγωνιά και το χιόνι τα είχαν σκεπάσει τα χορτάρια και τα προφύλαξαν αλλά πολύ δουλειά ρε παιδί μου.Ομως σκεφτόμουνα αξίζει τον κόπο εκεί είσαι μόνος ξεχνάς όλα τα δυσάρεστα που σου κόβουν τα φτερά και την διάθεση για ζωή ,ξεχνάς τις αδικίες και όλα αυτά που σε πνίγουν είσαι εσύ, ο Θεός η φύση και οι ...ψεκασμοί που άρχισαν απο εχθές όπως πάντα πιστοί στο ραντεβού..Επιτέλους όμως πρέπει να ησυχάσετε απο μένα που σας ζάλιζα ,θέλω να ξεφύγω απο δω μέσα να δω θα το καταφέρω; Σκεφτόμουνα βρε Παίδες πως τα κάναμε έτσι μαντάρα στη ζωή μας ,και κολλήσαμε στον υπολογιστή να ''τρέχουμε '' κυριολεκτικά πίσω απο τα ίδια πάντα νέα που μας μαυρίζουν την ψυχή .Αλλά με νοιάζει τόσο αυτή η Πατρίδα ,ήθελα όλα να είναι ωραία για ολους, για τις οικογένειες ,τα νέα ζευγάρια με όνειρα , τη νεολαία μας που μετανάστευσε σε ξένους ουρανούς να επιστρέψει ξανά ,και λέω πολλά το καταλαβαίνω ,πως να σωπάσω όμως ,εγώ είτε είμαι καλά η δεν είμαι φτιάχνω δικούς μου κόσμους και κλείνομαι μέσα τους σαν παιδί με πείσμα γιατί δεν μπορώ να συμβιβαστώ με τίποτα με αυτή την εποχή της ισοπέδωσης που μας εξευτέλισε κυριολεκτικά ως Ελληνες .
Ξέρω ότι μερικοί δεν τα πάτε καλά με τις αναρτήσεις μου ,όμως εγώ δεν σκέφτομαι οτι κάνω κακό στη δουλειά μου με αυτά που λέω και βάζω γιατί το φβ δεν το έκανα για καριέρα η συλλογή καλών προσώπων ελίτ και τίτλους που θα χρησιμεύσουν επαγγελματικά , αυτά ποτέ δεν τα λογάριασα γιατί ξέρω ότι δεν μπορώ να αλλάξω....ούτε εγώ με αντέχω μερικές φορές αλλά με κουμαντάρει το συναισθηματικό αυθόρμητο και παρορμητικό παιδί μέσα μου και του κάνω το χατήρι εδώ στο διάλειμμα γιατί το καθηλώνω ώρες ατέλειωτες στο καβαλέτο. Πάλι είπα πολλά δεν θέλω να βάλω κάτι αλλο στεναχωριέμαι ρε παίδες ,εμείς οι Έλληνες γίναμε τα σκουπίδια των πολιτικών που μας κυβερνούν χωρίς αξιοπρέπεια ,πατριωτική συνείδηση και Θεό ..Πόσο θέλω να φύγουν όλοι αυτοί ,να δω την Ελλάδα μας ξανά ψηλά εκεί που ανήκει ....αλλά δεν την αγαπούν και δεν την σέβεται κανείς όσο την καρέκλα της εξουσίας και της απληστίας τους ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου