ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Απίστευτος διάλογος στο Facebook του Αντιδημάρχου Ανδρέα Δούμα με τους δημότες :ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!Η ΞΕΥΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!

προ 10ημέρου σημειώθηκε στον τοίχο του φίλτατου δημ συμβούλου...το παρακάτω ποστ...με τις απαραίτητες επυφημίες και σχολιασμούς....σήμερα αν και περάσαν αρκετές μέρες το μόνο που άλλαξε είναι το να έχει διαγραφεί από τον τοίχο του "πετυχημένου πολιτικού" το πανηγυρικό ποστ και οι σχολιασμοί...και όχι η απομάκρυνση του ογκώδους απορρίμματος...

Ανδρέας Δούμας
5 ώρες •
Με ιδιαιτερη ευχαριστηση σας ενημερωνω οτι, απο τις αρχες Νοεμβριου, εχουν πλυθει ολοι οι καδοι απορριματων του Δημου Παλαιου Φαληρου και η δραση αυτη συνεχιζεται πλεον, ανα τομεα, σε καθημερινη βαση.
Δεν μου αρέσειΔεν μου αρέσει •
• Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους Martha Georgiadou, Αγγελική Συναδινού, Marianna Metaxa και σε 45 ακόμη.


Λίλη Χαραλάμπους Μπράβο, Ανδρέα!
4 ώρες • Μου αρέσει!

Αντώνιος Καλούμενος ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ ΑΝΔΡΕΑ ΜΠΡΑΒΟ

4 ώρες • Μου αρέσει! • 1

Martha Georgiadou
4 ώρες • Μου αρέσει! • 1

Charoula Chelmi
4 ώρες • Μου αρέσει! • 1

Charoula Chelmi Μπράβο ΣΟΥ ΑΝΔΡΕΑ!!!!!
4 ώρες • Μου αρέσει! • 1

Giorgos Stavrou
3 ώρες • Μου αρέσει! • 1

Αλεξης Αναγνωστοπουλος Καλη κινηση,την καλημερα μου...
2 ώρες • Μου αρέσει!

Clairy Georgiou ,Αντιδήμαρχε!!!
1 ώρα • Μου αρέσει!

Mary Kiriakidou pote tha erthoun kainourioi?oi dikoimas einai tripioi!!!!!!!!!!!!!!!!
1 ώρα • Μου αρέσει!
• Mavrodakou Mavroidi Ageliki Λυπάμαι αλλά φαίνεται πως δεν χαίρουν όλες οι γειτονιές του Δήμου μας την ίδια φροντίδα...Μεσολογγίου και Ιουστινιανού...εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα....κάποιος πέταξε ένα στρώμα...κάποιοι ρακοσυλλέκτες το διέλυσαν για να πάρουν τα μεταλλικά στοιχεία προς πώληση... και έκτοτε το υπόλοιπο κείτεται στην θέση που θα έπρεπε να είναι ο κάδος.... έλεος...καθημερινά περνούν τα απορριμματοφόρα...αλλά κανείς δεν ενδιαφέρθηκε ώστε να απομακρυνθεί...!!!!να πιστέψω πως πάραυτα...πλύθηκαν οι κάδοι???
1 ώρα • Μου αρέσει!

Ανδρέας Δούμας ΕΝΑ ΜΗΝΑ ?ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ
34 λεπτά • Μου αρέσει!

Mavrodakou Mavroidi Ageliki εμείς..βαρεθήκαμε να το βλέπουμε...
34 λεπτά • Μου αρέσει! • 1

Γιάννης Γιάνναρος εύγε ανδρέα εύγε
33 λεπτά • Μου αρέσει!

Martha Zorzou Καλημέρα Ανδρέα οι λάμπες στη Γλάύκου πότε θα πάρουν σειρά να αλλαχτούν που έχουν καεί από το καλοκαίρι; (Δημοτικό φωτισμό πληρώνουμε!!!)
20 λεπτά • Μου αρέσει!

Ανδρέας Δούμας ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΧΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ?
18 λεπτά • Δεν μου αρέσει • 1

Ανδρέας Δούμας ΓΛΑΥΚΟΥ ΠΟΣΟ ?
16 λεπτά • Μου αρέσει!

Joanna Tavoularis Εμένα μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι κάδοι είναι γυρισμένοι προς το δρόμο και όχι προς το πεζοδρόμιο? Σε όλη την Ευρώπη βγαίνεις από το σπίτι, ανοίγεις πετάς και ξανακλείνεις.. τώρα κάθε φορά περιμένουμε να μην περνάει αυτοκίνητο....και μόλις πας να τον ανοίξεις περνάει κάποιος ανυπόμονος ή κάποιο φορτηγό και σφυράει να κάνεις στο πλαι...άσε που άμα κρατάς και άλλα πράγματα ή μωρό ή σκύλο είσαι εκτεθιμένος στο δρόμο......ή μήπως να παίρνω το αυτοκίνητο για να βγάζω τα σκουπίδια????
15 λεπτά • Μου αρέσει!

Joanna Tavoularis Πάντως και το πλύσιμο είναι μια αρχή! Πρόστιμα θα βάλετε σε αυτούς που πετάνε σκουπίδια μεσα στην ανακύκλωση?
14 λεπτά • Μου αρέσει!

Martha Zorzou 18 & 22
13 λεπτά • Μου αρέσει!

Mavrodakou Mavroidi Ageliki αυτό ρωτάμε κι εμείς ...δεν είναι δουλειά των πολιτών, αλλά των υπαλλήλων καθαριότητας να απομακρυνθεί... είναι δυνατόν να απαντάς σε μια πολίτη με αυτό τον τρόπο?? Περιμένεις να κάνω εγώ τον σκουπιδιάρη???!!! για να έρθουμε μετά ως κλακαδόροι να σας επευφημούμε για το έργο σας?!!!!! Εντυπωσιάστηκα!
13 λεπτά • Μου αρέσει!

Mavrodakou Mavroidi Ageliki Μάρθα....βάλε μια λάμπα κι εσύ....τι παραπονιέσαι?!!!!
11 λεπτά • Μου αρέσει!

Ανδρέας Δούμας ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΘ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ
7 λεπτά • Μου αρέσει!

Mavrodakou Mavroidi Ageliki εντάξει Ανδρέα, μόνο που επειδή λόγω του ότι είμαι γυναίκα , δεν μπορώ να σηκώσω όλο αυτό το βρεγμένο μπόγο....έλα να ασκήσεις εσύ τις υποχρεώσεις του πολίτη που επικαλείσαι, αρκεί να απομακρυνθεί ....
1 λεπτό • Τροποποιήθηκε • Μου αρέσει!

Mavrodakou Mavroidi Ageliki από την άλλη οι σχετικές υποχρεώσεις των πολιτών είναι να πληρώνουν δημοτικά τέλη...και του δήμου η καθαριότητα...ας μείνουμε στο να αποδεχτούμε τουλάχιστον αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου