ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Αφιερωμένο σε όσους πνίγονται στη δουλειά, το άγχος και τα ... τις κακολογίες!

Μας απειλoύν  οτι θα μας... θα μας ...
Εγώ επειδή είμαι της γενιάς που πρόλαβα το να πηγαίνω στα μπουζούκια και πάντα έφευγα με ΤΑΧΙ όχι γιατί φοβόμουν το αλκοτεστ αλλά γιατί δεν έβρισκα το αυτοκίνητο μου ... φώναξε το σόι σου και άκου ένα παλιό καλό Ασμα που σου αφιερώνω !!!
Ελα να ανοίγουν οι σαμπάνιες λέμεεεεεεεεεεεεεε !!!
Τ. Μπουγάς - Το εργαλείο

Όταν νυχτώνει το εργαλείο
θέλει εσένα κι άλλες δύο
γουστάρει βίτσια τρελά
πες μου πιο πολλά πες μου πιο πολλά

Είναι μεγάλο σαν θηρίο
έχει από κάτω κι άλλα δύο
έλα και πιάσ' το σφιχτά
άσε τα πολλά βούτα στα βαθιά

Τα κάνω όλα μετά τις δύο
βγάλε τα ρούχα δεν κάνει κρύο
κλείσε το μάτι και πέτα μου έξω
το εργαλείο αμόρε μίο, αμόρε μίο

Πάμε στην βίλα μου στο Ρίο
πού έχω πάρει στο λαχείο
και θα σου φύγει η μαγκιά
άσε τα πολλά βούτα στα βαθιά

Γδύσου και στήσου στο ψυγείο
βάζει φωτιές το εργαλείο
πέσε πιο χαμηλά
μίλα πιο σιγά ακούει η γιαγιά

Τα κάνω όλα μετά τις δύο
βγάλε τα ρούχα δεν κάνει κρύο
κλείσε το μάτι και πέτα μου έξω
το εργαλείο αμόρε μίο, αμόρε μίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου