ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Πρώην ιδιοκτήτης υπερπολυτελούς ξενοδοχείου της Αθήνας δηλώνει άπορος! Ποιος είναι;

Στο περιοδικό Full Life που κυκλοφορεί σε συνέντευξη που παραχώρησε στον δημοσιογράφο Δημήτρη Γκοσμάνη ο ...
“Mr Grande Bretagne” Θόδωρος (Τεο) Πετρακόπουλος– γόνος μιας εκ των πλουσιότερων και ιστορικών οικογενειών, σήμερα σε μια ομολογία shock, δηλώνει άπορος…

Ένας Βαλκάνιος ήρωας ο “Πεταλούδας” ή στην καλύτερη περίπτωση ο “Φυγάς” έχοντας μια ζωή πολυτάραχη, στα όρια της νομιμότητας και της παρανομίας… Στα υπερπόντια ταξίδια του στην Αμερική “καταζητούμενος” της Ιντερπόλ για “μαύρες τρύπες” που άνοιξε στην Ελλάδα, “επικηρυγμένος” εραστής στην ημεδαπή και αλλοδαπή αλλά και στην εσωτερική ελληνική ενδοχώρα για ακάλυπτες επιταγές στον έρωτα. Μπον βιβέρ, κολεγιόπαις, λάτρης του ωραίου φύλου, γυναικοκατακτητής, έζησε μια μυθική ζωή, δίπλα σε βασιλιάδες και πρίγκιπες, διάσημα ονόματα του διεθνούς τζετ-σετ και κινηματογραφικούς αστέρες.

Γόνος μιας από τις πλέον επιφανούς οικογένειας της Αθηναϊκής ελίτ-, κουβαλώντας ένα βαρύ όνομα σαν ιστορία – έμβλημα και σύμβολο μιας χρυσής εποχής του ιστορικού ξενοδοχείου της Μεγάλης Βρετανίας. Ο Θεόδωρος Πετρακόπουλος τζούνιορ ή “Τεό” επί το καλλιτεχνικότερο, όπως τον αποκαλούν οι διαδικτυακοί φίλοι του στο FB, αυτοσυστήνεται ως “Mr. grande Bretagne”.

Τα ναρκωτικά- οι κόκκινες γραμμές – οι υπόγειες διαδρομές…και τα Μπωντλερικά “Άνθη του Κακού”.

Αναμοχλεύει το ένδοξο παρελθόν του, ξύνει πληγές που είναι ακόμη ανοιχτές, βυθίζει ανελέητα το μαχαίρι στη μνήμη σε ένα επικίνδυνο παιχνίδι που του έστησε η δική του ζωή. Μια ζωή –μια πορεία στην κόψη του ξυραφιού. Το αρχικό του σχέδιο ήταν να καταφύγει στη Βραζιλία που δεν υπήρχε ο κίνδυνος για έκδοση υπόδικων αλλοδαπών.

Ποια είναι σήμερα η οικονομική και οικογενειακή σας κατάσταση;

Η οικονομική μου κατάσταση δεν είναι καλή. Θα έλεγα ότι ζω αξιοπρεπώς, από κάποιο εισόδημα που μου έρχεται από την Ελβετία. Είμαι σε διάσταση με την γυναίκα μου, κι έχουμε μια κόρη την Ελένη που υπεραγαπούμε. Στην εφορία δηλώνω εισόδημα μηδέν.. Από το καιρό που πέθανε ο πατέρας μου, εγώ κάνω δήλωση μηδενική. Έχω πάρει ήδη από το δήμο χαρτί απορίας , ότι είμαι άπορος. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου