Φυσικά η αλλαγή αυτή έγινε για να μπορεί το λογότυπο του Facebook να είναι πιο ευανάγνωστο σε φορητές συσκευές με χαμηλή ανάλυση.
Σύμφωνα με τον Josh Higgins οι αλλαγές που έγιναν, όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς, δεν είναι μεγάλες και πριν καταλήξουν σε αυτό το “απλό” λογότυπο, εξετάστηκαν πολλές εναλλακτικές.
Σύμφωνα με τον Josh Higgins οι αλλαγές που έγιναν, όπως μπορείτε να δείτε κι εσείς, δεν είναι μεγάλες και πριν καταλήξουν σε αυτό το “απλό” λογότυπο, εξετάστηκαν πολλές εναλλακτικές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου