ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Και ο Ομπάμα φειςμπουκάκιας!

Αν και μετρά ήδη πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες την ημέρα, το Facebook φιλοξενεί από σήμερα την σελίδα μιας σημαίνουσας προσωπικότητας. Του Μπάρακ Ομπάμα, ο οποίος συστήνεται ώς "Μπαμπάς, σύζυγος και ο 44ος Πρόεδρος των ΗΠΑ", με λίγα χρόνια καθυστέρησης βέβαια σε σχέση με τον λογαριασμό του στο twitter. Με ένα ένα μήνυμα για την κλιματική αλλαγή εγκαινίασε χθες την προσωπική του σελίδα στο Facebook ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα.

Η οργάνωση Organizing for Action (Οργανωμένοι για Δράση), η οποία βοήθησε να εκλεγεί ο Ομπάμα, είχε προ πολλού εγκαινιάσει λογαριασμό με το όνομα του Αμερικανού προέδρου.

Η νέα σελίδα ωστόσο επιτρέπει στον ίδιο τον πρόεδρο να μιλήσει απευθείας, σε πρώτο πρόσωπο, στο κοινό, όπως έγινε και με τον λογαριασμό του στο Twitter, τον οποία εγκαινίασε ο Λευκός Οίκος τον Μάιο.

Σε βίντεο που ανάρτησε ως το πρώτο του μήνυμα, για την κλιματική αλλαγή, ο Ομπάμα περπατά στη νότια πλευρά του κήπου του Λευκού Οίκου και λέει: «Γεια σου, Facebook! Επιτέλους, έχω τη δική μου σελίδα. Την εγκαινιάζω προσκαλώντας σας να με συνοδέψετε σε μια βόλτα μου στην πίσω αυλή του σπιτιού μου - κάτι που προσπαθώ να κάνω στο τέλος της μέρας, πριν πάω για το βραδινό μου φαγητό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου