ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Με λες φασίστα γιατί αγαπώ την πατρίδα μου. Και εγώ σου απαντώ !

Με λες φασίστα γιατί αγαπώ την πατρίδα μου.
Με λες φασίστα γιατί αγωνίζομαι για τα ιδανικά μου.
Με λες φασίστα γιατί θέλω την χώρα μου καθαρή από μελλοντικούς φονιάδες.
Με λες φασίστα γιατί θέλω το μέλλον των παιδιών μου ελεύθερο και φωτεινό.
Με λες φασίστα γιατί νιώθω τον παλμό της καρδιάς μου να χτυπά για την Ελλάδα.
Με λες φασίστα γιατί νομίζεις με προσβάλλεις.

Και εγώ ο φασίστας σου απαντώ.

Αν η αγάπη μου για το έθνος μου, για την πατρίδα μου, για τα ιδανικά μου είναι φασισμός τότε ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ
Αν η θέληση να παίζουν τα παιδιά μου ανέμελλα στους δρόμους χωρίς φόβο απαγωγής η δολοφονίας από λαθροεισαγώμενους ισλαμιστές είναι φασισμός τότε ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ
Αν ο πόθος μου να κυκλοφορώ και εγώ και οι γέροντες γονείς μου άφοβα στο δρόμο είναι φασισμός τότε ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ
Αν στο άκουσμα του εθνικού μας ύμνου δακρύζω και στην θέα της σημαίας μου αναρριγώ είναι φασισμός τότε σου το βροντοφωνάζω ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ. ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ-ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ

Αλλά ΕΣΥ είσαι ένα τίποτε, είσαι ένας μηδενιστής και άξιος προς λύπηση και τιμωρίας, γιατί πρόδωσες όλα σου τα ιδανικά για να γίνεις ένας κόκκος στην απέραντη άμμο των διεθνιστών.


Θα έρθουμε μια Νύχτα, Όπου κι αυτά τ αστέρια Θα έχουν σβήσει, Και δεν θα ξέρετε Αν Ζωντανοί ή Πεθαμένοι είστε. Μα Εμείς θα έρθουμε, Φέρνοντας μαζί μας Χιλιάδες άστρα, ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ, Και έναν Ήλιο Ματωμένο ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ!

Ανάγνώστης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου