ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

Δημιουργείται «υπουργείο καθημερινότητας»: Στόχος η λύση προβλημάτων πολιτών με το δημόσιο




 

Τη δημιουργία ξεχωριστού υπουργείου «καθημερινότητας του πολίτη» το οποίο «θα αναλάβει τη στήριξη πολιτών στις σχέσεις με δημόσια διοίκηση» προανήγγειλε ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο. «Δημιουργούμε, για πρώτη φορά, ένα ειδικό χαρτοφυλάκιο για θέματα καθημερινότητας που θα αναλάβει την στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν ειδικά προβλήματα με τη δημόσια διοίκηση, είτε λόγω αμέλειας, είτε λόγω άρνησης εφαρμογής του νόμου, είτε για λόγους βραχυκυκλώματος των υπηρεσιών» ανέφερε χαρακτηριστικά

Πρόσθεσε, δε, ότι «για πρώτη φορά ένας υπουργός Επικρατείας (σ.σ. σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, θα είναι ο Αλέκος Φλαμπουράρης) θα αναλάβει την συγκέντρωση τω παραπόνων των πολιτών στην επίλυση των προβλημάτων τους», επισήμανε ο κ. Τσίπρας, τονίζοντας ότι πρέπει αυτή η ομάδα να έχει σχέση με όλα τα υπουργεία.

Γι’ αυτό και ζήτησε από τους υπουργούς «ν’ ανοίξουν τα υπουργεία τους», καθώς, όπως είπε, «μου έγινα παράπονα από πολλούς στο παρελθόν ότι πολλά από τα υπουργεία είχαν κλειστές πόρτες στα αιτήματα των πολιτών Είναι αδιανόητο αυτό για μια κυβέρνηση σαν τη δική μας», κατέληξε.

Aναλυτικά τα σημεία ομιλίας του πρωθυπουργού για την Καθημερινότητα του πολίτη

Οι δύο κεντρικές μάχες δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζουν από τα μεγάλα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει η κοινωνία

Η μάχη της πολιτικής ηγεμονίας εξάλλου κρίνεται πάντα στο πεδίο της καθημερινότητας

Οι πολίτες θα συνεχίσουν να στηρίζουν τη προσπάθεια, αν βλέπουν ταυτόχρονα ότι παλεύουμε και είμαστε και αποτελεσματικοί για τη βελτίωση των συνθηκών της ζωής τους εδώ και τώρα.

Η καθημερινότητα συγκροτείται από σειρά σχέσεων στις οποίες καθοριστικό ρόλο παίζει το κράτος και ο διοικητικός του μηχανισμός: η σχέση με εφορίες, δημόσια νοσοκομεία, σχολεία, πολεοδομίες, ασφαλιστικά ταμεία.

Πέρα από την προσπάθεια για διαρκείς μεταρρυθμίσεις εξορθολογισμού και απλοποίησης των διοικητικών διαδικασιών, οφείλουμε να παρεμβαίνουμε καθημερινά, πάντοτε με θεσμικό τρόπο, για την επίλυση προβλημάτων που μπορούν να επιλυθούν.

Δημιουργούμε, για πρώτη φορά, ειδικό χαρτοφυλάκιο για θέματα καθημερινότητας και στήριξη των πολιτών που αντιμετωπίζουν ειδικά προβλήματα με τη δημόσια διοίκηση.

Αυτό δεν είναι δουλειά ενός υπουργού. Για πετύχει το σχέδιο αυτό απαιτείται διασύνδεση με όλα τα υπουργεία. Τα υπουργεία να ανοίξουν στα αιτήματα των πολιτών. Ιδιαίτερο βάρος στην επαφή με τον πολίτη. Φαινόμενα του παρελθόντος με τις πόρτες των υπουργείων να παραμένουν κλειστές στους πολίτες είναι αδιανόητα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου