ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Ο Χατζηδάκης βρήκε το μάστορά του! Φοβού τον Φωστηρόπουλο και ο νοών... νοείτω!

Τελικά ποιος κάνει κουμάντο στο δήμο Παλαιού Φαλήρου; Το ερώτημα αυτό είχε θέσει πριν από καιρό ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου Παλαιού Φαλήρου ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δημήτρης Πιτούλης! Και δεν είχε άδικο ο κ. Πιτούλης!
 
Ποιος κάνει κουμάντο στο δήμο; Διαπιστώνουμε τελευταία ότι ο αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Γιάννης Φωστηρόπουλος είναι εξαιρετικά δραστήριος, παίρνει πρωτοβουλίες και παρίσταται σε εκδηλώσεις αντί του δημάρχου! Ο κ. Φωστηρόπουλος έχει αναμφισβήτητα πολλές ικανότητες, φέρνει με επιτυχία σε πέρας ότι αναλαμβάνει και φυσικά συγκεντρώνει την αγάπη του Φαληρικού λαού. Άλλωστε, είναι ο μόνος τον οποίο διατήρησε ο δήμαρχος σε θέση αντιδημάρχου και αυτό λέει πολλά! Ανατρέξαμε στο αρχείο του Faliro Press News και βρήκαμε φωτογραφίες από παλαιότερες προεκλογικές περιόδους όταν ο κ. Φωστηρόπουλος κολλούσε τις αφίσες του και "καπέλωνε" τον κ. Χατζηδάκη. Από "κάτω" ο Χατζηδάκης, από πάνω ο Φωστηρόπουλος... Αλλά ο δήμαρχος ούτε ... κιχ δεν έβγαζε τότε! Ούτε μια κουβέντα... Το δεχόταν αδιαμαρτήρητα. Αν το έκανε αυτό κάποιος άλλος, ο δήμαρχος θα τον είχε "εξαφανίσει". Αλλά απ΄ότι φαίνεται ο κ. Χατζηδάκης στέκεται "προσοχή" στον Γιάννη Φωστηρόπουλο! Μακάρι να τον δούμε και δήμαρχο να αλλάξει λίγο το "σκηνικό" στο Παλαιό Φάληρο!

2 σχόλια:

  1. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΛΗΣ ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟΥ τ. ΝΟΜΑΡΧΗΣ
    Πρέπει να Εστιάσουμε το ενδιαφέρον μας στην κάλυψη των αναγκών των δημοτών μας.
    Πιστεύω ότι αυτή η φιλοσοφία πρέπει να είναι το κλειδί για την επιτυχία των αναπτυξιακών προοπτικών μας.
     Πρέπει να κερδίσουμε μερίδιο από την αγορά ενεργείας μέσω μιας εταιρείας λαϊκής βάσης, όπως ήδη έχω προτείνει με ευέλικτη προσαρμογή των δομών, λειτουργιών και διαδικασιών, στο νέο διευρυμένο χώρο δραστηριοτήτων των ΟΤΑ
    Εάν ο κ Φωστηρόπουλος με την έως τώρα ’’προσφορα’’ του στον Δήμο και με το έργο του, έχει αποδείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει με την ευχή μου. Οι δημότες του Παλ. Φαλήρου γνωρίζουν και μπορούν κρίνουν. Το έργο των αιρετών πρέπει να είναι μετρήσιμο, να προωθεί και να προασπίζεται το συμφέρον Δημοτών , την απασχόληση, την τοπική οικονομική ανάπτυξη και όχι γενικό και αόριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιοποίηση νέων πηγών χρηματοδότησης από τον Δήμο Παλαιου Φαλήρου, με σκοπό την υλοποίηση επικερδών έργων για τους δημότες μας.

    Έχουν αρχίσει σταδιακά από το 2014 να δημοσιεύονται οι προσκλήσεις για κοινοτικά προγράμματα για την περίοδο 2014-2020.
    Ένα χαρακτηριστικό, ιδιαίτερου ενδιαφέροντος, είναι ότι τα περισσότερα ευρωπαϊκά προγράμματα έχουν άμεσους και κύριους αποδέκτες τοπικές αρχές των επιλέξιμων χωρών και πρώτα και κύρια τους Δήμους τους.
    Η γνώμη μου λοιπόν είναι ότι ο δήμος Παλαιού Φαλήρου θα έπρεπε να είχε αντιμετωπίσει με σοβαρότητα τα κοινοτικά προγράμματα. Οι δήμοι τα επόμενα χρόνια θα κληθούν να προσφέρουν περισσότερες υπηρεσίες με λιγότερα έσοδα. Πως μπορούν να το πετύχουν αυτό; Με την αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία τους.
    Όπως είναι γνωστό ένα μεγάλο ποσοστό των ελληνικών δήμων έχει ιδιαίτερα προβλήματα επάρκειας τεχνικού και επιστημονικού προσωπικού. Η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού συνιστά έναν πολύ μεγάλο κίνδυνο ουσιαστικού αποκλεισμού από το ΕΣΠΑ 2014-2020, αφού η διατύπωση ανταγωνιστικών προτάσεων απαιτούν ώριμες μελέτες που μπορούν να πραγματοποιηθούν είτε in house, από τα στελέχη του δήμου, είτε με εξωτερικές συνεργασίες, που απαιτούν όμως χρηματοδοτικούς πόρους. Ένα σημείο που θα πρέπει να προσέξουμε είναι ότι δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε και χρηματοδοτήσουμε ad hoc μελέτες για κάθε πρόσκληση είτε αυτή προέρχεται από τομεακά ή ΠΕΠ του ΕΣΠΑ, είτε από κοινοτικές πρωτοβουλίες. Η γνώμη μου είναι ότι ο δήμος θα πρέπει να επιλέξει τη δημιουργία μίας στρατηγικής στην υποβολή των προτάσεων του. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να εμπεριέχει όλες τις βασικές και απαραίτητες μελέτες που εκτιμά ο δήμος ότι θα του χρειαστούν. Οι μελέτες αυτές, για να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ιδιαιτερότητες κάθε πρόκλησης, θα πρέπει να είναι δομημένες με ευελιξία, ώστε σχετικά γρήγορα, άνετα και χωρίς ιδιαίτερο κόστος να προσαρμόζονται στις επιμέρους απαιτήσεις κάθε πρόσκλησης . για παράδειγμα τα κοινοτικά προγράμματα διαρθρώνονται σε δύο μεγάλες ομάδες τα διασυνοριακά και τα πολυμερή. Και για τις δύο ομάδες Προβλέπεται χρηματοδότηση για τεχνική βοήθεια.
    Πρόκειται για προγράμματα που προωθούν τη στρατηγική της Ένωσης για έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη και για την επίτευξη οικονομικής, κοινωνικής συνοχής Προσφέρονται,

    Οι άξονες προτεραιότητας

    Διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος, ολοκληρωμένη περιβαλλοντική διαχείριση
    Βιωσιμότητα και προσαρμογή στις κλιματικές αλλαγές – πρόληψη κινδύνων διαχείρισης
    Αντιμετώπιση κοινωνικού αποκλεισμού
    Αποδοτική χρήση και διαχείριση ενέργειας
    Διαχείριση αποβλήτων
    Διαχείριση υδάτων
    Ενίσχυση της τοπικής οικονομίας
    Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας, με έμφαση στις Μικρο – Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ)
    Καινοτομία και Ανταγωνιστικότητα
    Τουρισμός
    Αξιοποίηση πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς.


    2η ομάδα, τα Πολυμερή προγράμματα:
    έχουν προσανατολισμό στην υποστήριξη πολιτικών της ΕΕ, όπως η ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και μακροπεριφερειακών στρατηγικών και συνοψίζονται σε θέματα:
    ü Προστασίας περιβάλλοντος – Προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή – Μετάβασης σε οικονομίες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα
    ü Έρευνας – Τεχνολογίας – Καινοτομίας – Έξυπνες περιφέρειες
    ü Αποδοτικότητας των πόρων – Βιώσιμες περιφέρειες – μπλε και πράσινης ανάπτυξης
    ü Συνδεσιμότητας περιφερειών – εδαφική συνεργασία
    ü Επιχειρηματικότητας και ανάπτυξης Μικρο-Μεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)
    Η Χρηματοδότηση είναι από το ΕΤΠΑ και το ΜΠΒ – Μέσο Προενταξιακής Βοήθειας

    Τι πρέπει να κάνει ένας δήμος ώστε να αρχίσει να προετοιμάζεται για την υποβολή προτάσεων
    μία από τι σημαντικότερες δυσκολίες, είναι ότι το πρόγραμμα αυτά απαιτούν διεθνείς συνεργασίες. Η αναζήτηση διεθνών εταίρων είναι μία επίπονη διαδικασία και κυρίως χρονοβόρα γιατί θα πρέπει να επιλέξουμε δήμους και νομικά πρόσωπα που μπορούν να προσφέρουν με την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους, κύρος στην πρόταση και προστιθέμενη αξία στα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή