ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Φαληριώτες Φουκαράδες αφού πεινάτε γιατί τους προσκυνάτε ?



Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Σχετική εικόνα
Αποτέλεσμα εικόνας για ορκωμοσια δημοτικων συμβουλων παλαιου φαληρου
Με τη «σέσουλα» επιδόματα σε αντιδημάρχους, δημοτικούς συμβούλους…Αυξήσεις μισθών σε συγκεκριμένες κατηγορίες δημοτικών υπαλλήλων, αποζημιώσεις για συμμετοχή σε δημοτικά συμβούλια, αντιμισθία στους αντιδημάρχους (όλους), αποζημιώσεις για όσους συμμετέχουν σε δημοτικά συμβούλια, πρόσθετες δαπάνες για τις μετακινήσεις αντιπεριφερειαρχών και περιφερειακών συμβούλων, άρση επαγγελματικού ασυμβίβαστου για τους επιστημονικούς συνεργάτες στις περιφέρειες, επιχορήγηση για ραδιοτηλεοπτικούς δημοτικούς σταθμούς, ξανανοίγουν οι προσλήψεις στις δημοτικές επιχειρήσεις που είχαν επιβληθεί για οποιοδήποτε λόγο!
Από τη μία μεριά η κυβέρνηση με το σχέδιο προϋπολογισμού που κατέθεσε συνεχίζει το τσεκούρι στα εισοδήματα σχεδόν όλου του πληθυσμού, συμπεριλαμβανομένων των άπορων, των ανάπηρων και των συνταξιούχων, και από την άλλη ψηφίζει αυξήσεις σε δημόσιους υπάλληλους και επιδόματα… οργάνου στα Μουσικά Σύνολα της ΕΡΤ!
Συγκεκριμένα, με τροπολογία στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, αυξάνει τους βασικούς μισθούς και τα επιδόματα σε όλους όσοι εργάζονται στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Σ αυτά περιλαμβάνονται φυσικά και οι Εκκλησιαστικές Ακαδημίες και τα Ανώτατα Στρατιωτικά Ιδρύματα.

Να σημειώσουμε εδώ για όσους επικαλεστούν τον εκπαιδευτικό ρόλο, υποβαθμίζοντας το ρουσφέτι και τον προσεταιρισμό ομάδας πίεσης, ότι σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ οι μισθοί των Ελλήνων δασκάλων έχουν μειωθεί κατά 72% στα χρόνια της κρίσης, ενώ στις χώρες μέλη του Οργανισμού αυξάνονται! Μάλιστα, όπως επισημαίνει ο ΟΟΣΑ, ο μισθός εισαγωγής για τους νηπιαγωγούς είναι πλέον ίδιος με των δασκάλων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Με το ίδιο νομοσχέδιο η κυβέρνηση δίνει επίδομα… οργάνου στα μέλη των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ, που κυμαίνεται από 480 ευρώ για τον αρχιμουσικό μέχρι 390 ευρώ για τον απλό μουσικό! Επιπλέον καθιερώνει το κόλπο της προσωπικής διαφοράς για να εξομοιώσει μισθολογικά τη μουσική ΕΡΤ με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και την Ορχήστρα της Λυρικής Σκηνής! Μια τραγωδία για όσους έχουν ευαίσθητα εκπαιδευμένα μουσικά αυτιά και για όσους ξέρουν τι θα πουν επαγγελματικές πρόβες. Σε μια ήδη κλασικά υποανάπτυκτη χώρα, όπου οι ακροατές θα έπρεπε να πληρώνονται για να ακούν τις ελληνικές ορχήστρες. Με δακτυλοδεικτούμενους τους αξιόλογους μουσικούς.
Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση δεν αφήνει παραπονεμένους τους μουσικούς υπάλληλους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που θα παίρνουν κι αυτοί μουσικά επιδόματα!
Παράλληλα, η κυβερνητική πλειοψηφία σε συνεργασία με τον πιο διεφθαρμένο τομέα, την τοπική αυτοδιοίκηση, πρόβλεψε:
Αυξήσεις μισθών σε συγκεκριμένες κατηγορίες δημοτικών υπαλλήλων, αποζημιώσεις για συμμετοχή σε δημοτικά συμβούλια, αντιμισθία στους αντιδημάρχους, αποζημιώσεις για όσους συμμετέχουν σε δημοτικά συμβούλια, πρόσθετες δαπάνες για τις μετακινήσεις αντιπεριφερειαρχών και περιφερειακών συμβούλων, άρση επαγγελματικού ασυμβίβαστου για τους επιστημονικούς συνεργάτες στις περιφέρειες, επιχορήγηση για ραδιοτηλεοπτικούς δημοτικούς σταθμούς, ξανανοίγουν οι προσλήψεις στις δημοτικές επιχειρήσεις που είχαν επιβληθεί για οποιοδήποτε λόγο!
Δηλαδή; Να μην πάρει αυξήσεις ο κόσμος; Φυσικά. Να πάρει αυξήσεις ΟΛΟΣ ο κόσμος. Γιατί δεν μπορεί να τσεκουρώνεται το 95% του πληθυσμού και να απολαμβάνουν της επιλεκτικής εύνοιας του κράτους επιλεκτικές μειοψηφίες. Κι αν πρέπει από κάπου ν αρχίσουν οι αυξήσεις ας αρχίσουν από αυτούς που ιδρώνουν τη φανέλα και από τους αδύναμους. Από τα νοσοκομεία και από τους φτωχούς. Από τα σχολεία και από τους ανάπηρους.

Τσεκούρι στους άπορους και τους ανάπηρους!

Αντί γι αυτό, με το σχέδιο του προϋπολογισμού που κατέθεσε η κυβέρνηση :
καταργείται η έκπτωση φόρου για τις ιατρικές δαπάνες, το σχολικό επίδομα 300 ευρώ για κάθε παιδί οικογένειας με εισόδημα ως 3.000 ευρώ το χρόνο, το επίδομα για ορφανά από γονείς ή με γονείς φυλακισμένους ή με ανάπηρους γονείς, το επίδομα ένδειας για εντελώς φτωχούς, το επίδομα για νεοεισερχόμενους νέους άνεργους, το επίδομα κοινωνικών καταστροφών και το 50% από το επίδομα θέρμανσης.
Ταυτόχρονα επιβάλλονται: Φόρος υπεραξίας 15% στις πωλήσεις ακινήτων, αύξηση στις εισφορές ΕΦΚΑ, αύξηση ΦΠΑ στα 32 νησιά του Αιγαίου και των Δωδεκαννήσων που είχαν έκπτωση, μείωση 1,5% σε μισθούς και συντάξεις από την κατάργηση έκπτωσης στην παρακράτηση φόρου, φόρος διαμονής σε ξενοδοχεία, φόρος στις ενοικιάσεις διαμερισμάτων μέσω πλατφορμών σαν την AirBNB. Μέχρι στιγμής.
Όλα αυτά και άλλα που θα προστεθούν από τις ανάγκες του κράτους που διαρκώς αυξάνεται στα βουβά, γίνονται για να δείξει η κυβέρνηση στην τρόικα ότι θα ξεπεράσει τους στόχους και θα πιάσει πλεόνασμα 2,2% για το 2017, παρ’ όλο που έχει μέχρι τώρα μπει μέσα κατά κοντά ένα δις ευρώ!
Και όλα αυτά χωρίς να υπάρχει τέλος στη φάμπρικα της συγκέντρωσης πόρων από φόρους και όχι από παραγωγή και επενδύσεις. Γιατί οι επενδύσεις και η παραγωγή θέλουν χρόνια για να αποδώσουν. Και οργάνωση. Και Γνώση. Ιδίως σε μια χώρα που η κυβέρνησή της- αυτή κατ εξοχήν- δεν έχει ιδέα ούτε από επενδύσεις ούτε από παραγωγή, ούτε από οργάνωση, ούτε από Γνώση. Και δεν τα θέλει κι ολας. Γιατί όλα αυτά θέλουν δουλειά. Λέξη και πράξη άγνωστη στα κομματικά γραφεία και στα τσιπουράδικα.

13 σχόλια:

  1. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί διοικητικό αλλά και αναπτυξιακό θεσμό. Η Τ.Α, έχει την δυνατότητα να αποφασίζει για τις τοπικές υποθέσεις με δικά της όργανα και δική της ευθύνη και μέσα στα πλαίσια των νόμων της πολιτείας, έχει το δικαίωμα να αναλαμβάνει καινοτόμες πρωτοβουλίες για την κατασκευή σύγχρονων έργων υποδομής και την παροχή πρωτοπόρων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας. Λόγω νομικού καθεστώτος ο Δήμος δεν έχει δικαίωμα ένταξης σε Ευρωπαϊκά -Εθνικά προγράμματα για την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων με ιδιωτικό όφελος- κέρδος παρά μόνο για εκείνα που έχουν κοινωνικό όφελος.
    Μία μορφή Επιχείρησης που μπορούν να συνιστούν οι Δήμοι για να καλύψουν την ανάγκη ευέλικτης δράσης με κανόνες ιδιωτικής οικονομίας για 1) Την εκτέλεση και εκμετάλλευση έργων που στοχεύουν στην εξυπηρέτηση του κοινού και την οικονομική εκμετάλλευση των έργων αυτών.
    2) Την παραγωγή αγαθών ή υπηρεσιών.
    3) Την πραγματοποίηση εσόδων (κερδών).
    4) την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας για επιστημονικά στελέχη, τεχνικό κλπ προσωπικό και την συμμετοχή των δημοτών σε επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσω του δήμου είναι:
    Οι Διαδημοτικές - Δημοτικές Εταιρείες λαϊκής βάσης
    Η επιχειρηματική δραστηριότητα των Δήμων είναι το εργαλείο ενεργοποίησης του αναπτυξιακού τους ρόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι απαραίτητη η Δημιουργία μιας πολυμετοχικής εταιρίας λαϊκής βάσης, όπου θα καθορίζονται οι στρατηγικοί στόχοι, οι αναπτυξιακές προτεραιότητες και οι δράσεις που πρόκειται να υλοποιήσει την επόμενη χρονική περίοδο στους τομείς αρμοδιοτήτων της, βάσει των ΟΧΕ (περιβάλλον, υποδομές, ενεργεία αστική ανάπλαση κλπ).
    Θα αποτελεί προϊόν συλλογικής λειτουργίας με τις δομές και υπηρεσίες των Δήμων και θα οδηγεί στην ανάληψη δεσμεύσεων μεταξύ των διαδοχικών ιεραρχικών επιπέδων, σε ότι αφορά την υλοποίηση του τμήματος στο οποίο αυτά εμπλέκονται με μετρήσιμους στόχους, η επίτευξη των οποίων θα παρακολουθείται μέσω της αξιοποίησης συστήματος δεικτών επίδοσης.
    Οι αναπτυξιακές προτεραιότητες θα εκφράζονται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα με τη μορφή αξόνων. Ενδεικτικά, οι άξονες αυτοί μπορεί να είναι::
    1. Δράσεις Εξοικονόμησης Ενέργειας και υιοθέτησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
    2. Δημιουργία και Ανάδειξη τοπικής αρχιτεκτονικής.
    3. Βελτίωση των υποδομών των Δημοτικών κτιρίων.
    4. Δημιουργία νέων και βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών πολιτισμού.
    5. Ενίσχυση Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων μέσω δράσεων εξωστρέφειας για την ανταλλαγή ορθών πρακτικών στους τομείς εξοικονόμησης ενέργειας, αστικής ανάπλασης, αρχιτεκτονικού σχεδιασμού κλπ και για την ανάπτυξη συνεργασιών για την προώθηση επενδυτικών σχεδίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε μια προσπάθεια εναρμονισμού με τις νέες τάσεις στη χάραξη στρατηγικών πολιτικών για τον προσδιορισμό της ταυτότητας της πόλης και τη διερεύνηση των χαρακτηριστικών και προοπτικών της περιοχής, πρέπει να θέσουμε εξαρχής όχι ένα μανιφέστο αλλά ερωτήματα και προβληματισμούς όπως: Πώς θα χαραχτεί μια στρατηγική για την προβολή του τόπου; Πως συνδέονται η στρατηγική αυτή με την τοπική κοινωνία; Τι θέση έχει ο σχεδιασμός του χώρου; Ποια είναι η ταυτότητα του τόπου; Πως και από ποιους θα διαμορφωθεί η στρατηγική δημιουργίας και ανάδειξης της ταυτότητας της πόλης μας;
    Όλα αυτά πρέπει να συζητηθούν με τους δημότες με ομάδες, και συλλόγους που δρουν στο δήμο και να αναπτυχθούν οι απαραίτητες συνεργασίες, με όσο το δυνατόν περισσότερους εμπλεκόμενους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η μουσική και η ιστορία των δρόμων (ΟΧΕ)
    ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΊ ΩΣ ΕΝΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ Festival of the World το οποίο θα προβάλει νέους δημιουργούς δίνοντάς τους βήμα, αλλά ταυτοχρόνως θα παρουσιάζει με σεβασμό και ευθύνη το έργο καταξιωμένων δημιουργών μέσα από ένα πολυδιάστατο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων Video Art, Animation, Special Screening, | Εργαστήρια, Ανοικτές συζητήσεις, Παρουσιάσεις & Διαλέξεις Εκθέσεις Installation, Web Art, Digital Image | Live Acts: Συναυλίες, VJ - DJ Sets, Performances, ADAF Kids).
    Θα αποτελεί ένα σημείο σύγκλισης όλων των μορφών και τάσεων του σύγχρονου πολιτισμού. Στόχος είναι η ενίσχυση της επαφής και της εξοικείωσης του ευρύ κοινού με τον σύγχρονο πολιτισμό και η προβολή των νέων δημιουργών ( η λίστα των δημιουργικών επαγγελμάτων είναι τεράστια) με "εξελιγμένα" καλλιτεχνικά και σύγχρονα επαγγελματικά δίκτυα για επαγγελματική προβολή και καταξίωση τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο αστικός φωτισμός (εντάσσεται στην έγκριση που λάβαμε από την Περιφέρεια Αττικής) είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της ταυτότητας μιας πόλης και κυρίως της νυχτερινής της ατμόσφαιρας. Ενώ ο οδικός φωτισμός εξυπηρετεί λειτουργικές κυρίως ανάγκες, ο αστικός φωτισμός μέσα από καλλιτεχνικές παρεμβάσεις επιτυγχάνει την ανανέωση του τοπίου της πόλης. Σε συνεργασία με το Ινστιτούτο IAAC και το ίδρυμα SoAP το οποίο χρηματοδοτείται από το European Cultural Foundation μπορούμε να διοργανώσουμε μια ημερίδα με θέμα την ανάδειξη νέων τεχνολογιών και ιδεών στο φωτισμό του αστικού τοπίου
    Έτσι η περιοχή μας θα έρθει στο επίκεντρο ενός διεθνούς δικτύου. Αυτήν την περίοδο έχουμε ανάγκη την αισιοδοξία που κλείνουν μέσα τους δράσεις σαν κι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΟΧΕ)
    ΑΞΟΝΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 2 «Ενίσχυση πολιτιστικής ταυτότητας και ανάδειξη – προστασία αστικού περιβάλλοντος»
    ΕΤΠΑ 3d
    3.d. 7. Ανάπτυξη και προβολή των πολιτιστικών και
    δημιουργικών στοιχείων και της συμμετοχής τους σε εγχώρια / διαπεριφερειακά και διεθνή δίκτυα
    Προωθητικές ενέργειες του δικτύου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και καθιέρωση μεγάλων εκδηλώσεων.
    9v
    9.v.1 – Ενίσχυση ίδρυσης και λειτουργίας κοινωνικών
    Επιχειρήσεων σε τομείς που συνδέονται με το δίκτυο ειδικού τουρισμού ( ο δήμος πρέπει να διαθέσει χώρο σε κοινοσεπ παραγωγικού σκοπού).
    Πιλοτικές / καινοτόμες παρεμβάσεις διαχείρισης επισκεπτών του δικτύου ειδικού τουρισμού που συνδυάζουν τουριστικές και πολιτιστικές λειτουργίες
    • Στοχευμένα προγράμματα κατάρτισης συνδεδεμένα με πρακτική άσκηση σε τομείς αιχμής της περιφερειακής / τοπικής οικονομίας, τα οποία οδηγούν σε πιστοποίηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tο σχεδίο Δράσης της ΟΧΕ / ΒΑΑ των 3 Δήμων, διατυπώνονται 3 Άξονες Στρατηγικής:
    ΑΣ1 «Αναζωογόνηση και εξειδίκευση της οικονομικής λειτουργίας»
    ΑΣ2 «Ενίσχυση πολιτιστικής ταυτότητας και ανάδειξη – προστασία αστικού περιβάλλοντος»
    ΑΣ3 «Προώθηση επιχειρηματικότητας και απασχόλησης» και επιπλέον Επενδυτικές προτεραιότητες από 2 ΤομεακάΕπιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 :Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη(ΥΜΕΠΕΡΑΑ) 2014 – 2020
    Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ) 2014 –2020
    Οι επιπλέον αυτές Επενδυτικές Προτεραιότητες, έχουν διατυπωμένους Ειδικούς Στόχους οι οποίοι έχουν άμεση συνέργεια με τους Άξονες Στρατηγικής και τους στόχους της Στρατηγικής ΟΧΕ / ΒΑΑ των 3 Δήμων.
    Στη λογική αυτή είναι δυνατόν στο πλαίσιο της Στρατηγικής ΟΧΕ / ΒΑΑτων 3 Δήμων, να ζητηθεί συμπληρωματική χρηματοδότηση πέραν των Επενδυτικών Προτεραιοτήτων που προβλέπονται από το ΠΕΠ Αττικής2014 – 2020.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Ευρωπαϊκή επιτροπή δημοσίευσε ένα πακέτο προτεινόμενων μέτρων (το γνωστό Winter Package) όπου μέσω πολλών σελίδων και προτάσεων θέτει τις βάσεις για μεγάλες αλλαγές και καινοτομίες στον Ευρωπαϊκό χώρο της Ενέργειας. Οι τεχνολογίες FinTech θα μπουν πολύ σύντομα και στον ενεργειακό χώρο, και στις "'εξυπνες πόλεις''καθώς μέσω (πχ. Intelen DiG) οι καταναλωτές θα δέχονται FinTech υπηρεσίες Η ενεργειακή αγορά, θα είναι μία αγορά γεμάτη ψηφιακές υπηρεσίες. οι εταιρίες ενέργειας θα πρέπει να συνεργαστούν με εταιρίες ψηφιακών συστημάτων. Οι Δήμοι έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν τώρα με ερευνητικά κέντρα ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ μέσω του ‘’ΟΡΙΖΟΝ 2020’’ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΥΠΑΡΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ/ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΟΧΕ) στο πλαίσιο του Θεματικού στόχου 2, επιδιώκεται η στήριξη της ανάπτυξης και ενσωμάτωσης ΤΠΕ στους τομείς που αναδεικνύονται από την ΠΣΕΕ (τουρισμός, πολιτισμός, εμπόριο, ενέργεια, έξυπνες εφαρμογές (smart-cities, e-inclusion, social networks).
    Η πόλη μπορεί να γίνει εργαστήριο καινοτομίας, όπου οι νέες χρηματοδοτικές μέθοδοι, οι τεχνολογίες, οι συνεταιριστικές δράσεις και το επιστημονικό δυναμικό των δήμων μας, θα συμβάλουν στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής αστικής αναπλασης.
    Το σημαντικό, σε αυτή την περίπτωση, είναι η παραμονή τους στο στελεχικό δυναμικό του δήμου. Αυτό είναι εφικτό μόνο μέσω μιας Δημοτικής εταιρείας λαϊκής βάσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο πλαίσιο της ΠΣΕΕ (Περιφερειακή Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης) του ΠΕΠ Αττικής, περιλαμβάνονται ήπιες μορφές επιχειρηματικότητας . οι Δημότες μας οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις και οι επιστήμονες των δήμων μας, είναι αναγκαίο να συμμετέχουν ενεργά στις επιχειρηματικές δράσεις για τη βιώσιμη και έξυπνη πόλη. Επίσης , η χρηματοδότηση των πολυάριθμων αστικών υποδομών από ιδιώτες ‘’μεγαλοεπενδυτές ‘’ θέτει υπό αμφισβήτηση την σχέση μεταξύ της κερδοφορίας και του δημόσιου συμφέροντος. Επειδή οι έξυπνες πόλεις περιλαμβάνουν πολυτομεακές –ολοκληρωμένες προτάσεις, ένας από τους κύριους παράγοντες επιτυχίας της είναι η πολιτική υποστήριξη με την δημιουργία μιας δημοτικής ή διαδημοτικής Λαϊκής πολυμετοχικής εταιρείας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ΕΕ είναι η μετατροπή των ευρωπαϊκών πόλεων σε έξυπνους και βιώσιμους τόπους διαβίωσης.
    Στο πλαίσιο αυτό προβλέπονται δράσεις για ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών και χρηματοδοτικών μοντέλων Η παρούσα πρόσκληση ΟΧΕ και η πρόταση των Δήμων Καλλιθέας , Π. Φαλήρου και Αλίμου όπως εγκρίθηκε από την Περιφέρεια Αττικής , επιτρέπει την δημιουργία εταιρικής σύμπραξης με σαφώς προσδιορισμένους ρόλους και ευθύνες για όλους τους συμμετέχοντες φορείς η οποία πρέπει να υποστηρίζετε σε επιστημονικό και τεχνικό επίπεδο για την αξιοπιστία και τη βιωσιμότητά της, να συνεισφέρει σε κοινά συστήματα συλλογής δεδομένων, μέτρησης και μεθοδολογίας γνωστοποίησης, να ενσωματώνει όλα τα στοιχεία απόδοσης στη βάση δεδομένων για τις έξυπνες πόλεις, να χρησιμοποιεί ένα βιώσιμο πρωτόκολλο παρακολούθησης που θα είναι σε ισχύ και μετά το τέλος του έργου. Επιλεξιμότητα φορέων-εταιρικό σχήμα
    Κάθε φορέας με νομική προσωπικότητα που εδρεύει σε κάποιο από τα κράτη-μέλη της ΕΕ (πχ ΚΟΙΝΟΣΕΠ ή ΔΗΜΟΤΙΚΗ/ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ) και τις δημοτικές αρχές, ώστε να επιτευχθεί η ισχυρή υποστήριξη που είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή των πολιτών και των τοπικών ενδιαφερομένων φορέων.
    Προβλέπονται επίσης δυνατότητες χρηματοδότησης από τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά και επενδυτικά ταμεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η αναπτυξιακή προοπτική μιας πόλης ή μιας ομάδας πόλεων μέσα στο ενιαίο Ευρωπαϊκό αστικό σύστημα θεωρείται ότι διαφοροποιείται σε συνάρτηση με πέντε βασικούς παράγοντες:
    α. Ο βαθμός διαφοροποίησης της οικονομικής βάσης και η ύπαρξη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού.
    β. Η ύπαρξη υπηρεσιών με υψηλή τεχνολογία και τοπική διασύνδεση με ερευνητικά ιδρύματα.
    γ. Ο βαθμός ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των υποδομών στους τομείς της πράσινης ενέργειας και της ψηφιακής δικτύωσης .
    δ. Η ποιότητα του αστικού περιβάλλοντος (κτισμένου χώρου, δημόσιου υπαίθριου χώρου) και η ποιότητα της αστικής ζωής.
    ε. Η ικανότητα για την χάραξη και την εφαρμογή αναπτυξιακών στρατηγικών επιχειρώντας την δημιουργία οικονομικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, εταιρειών υψηλής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, την χωρική συγκέντρωση (clustering) των ακμαζόντων νέων αστικών οικονομικών δραστηριοτήτων.
    Στα πλαίσια του ενιαίου Ευρωπαϊκού αστικού δικτύου, οι μεσαίες πόλεις (20-100 χιλιάδες κατ.) θεωρούνται η δυναμικότερη ομάδα πόλεων με μεγάλες δυνατότητες ανέλιξης στις ιεραρχίες του συστήματος και θετική αναπτυξιακή προοπτική (βλ. CEC: 18 και 101).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στο εγκριθέν πρόγραμμα είναι ύψους 35.24 εκ euro, περιλαμβάνονται οι δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων (5,9 εκατ. ευρώ) και ακολουθούν οι δράσεις για την ενίσχυση της επιχειρηματικής καινοτομίας και την προώθηση της επιχειρηματικότητας νέων ιδεών (start up) (4,180 εκατ. ευρώ), οι πολιτικές βελτίωσης των δυνατοτήτων απασχόλησης (3,820 εκατ. ευρώ), η βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος και η ανάπλαση των πόλεων (3,5 εκατ. ευρώ), η δημιουργία προηγμένων προϊόντων και υπηρεσιών (3,5 εκατ. ευρώ), η στήριξη των επενδύσεων για προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή (2,7 εκατ. ευρώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή