ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Τα Νέα του Καραγκιόζη…..Σωθήκαμε!!…

καραγκιοζης
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ: Όπα, ο Χατζατζαράκος έρχεται τρεχάλα… Για να δούμε, τι καινούργιο θα μας ξεφουρνίσει!
ΧΑΤΖΙΑΒΑΤΗΣ: Καραγκιόζη μου, επιτέλους…. σωθήκαμε!
ΚΑΡ.: Τι λες ρε, τρελάθηκες; Που την είδες τη σωτηρία;
ΧΑΤΖ.: Βρε ματάκια μου, αυτό τ’ αγόρι με τα μάτια τα μελιά, που λέει και το τραγούδι, δεν άκουσες τι είπε; Μας ταρακούνησε!
ΚΑΡ.: Άκουσα…
ΧΑΤΖ.: Και δεν κατάλαβες τίποτα; Τα είπε πολύ απλά…
ΚΑΡ.: Κατάλαβα, αλλά δεν εννόησα… Και όσον αφορά το αν τα είπε απλά, μάθε ότι και διπλά να τα έλεγε, οι μπαρούφες δεν αλλάζουνε…
ΧΑΤΖ.: Ματάκια μου, που τις είδες τις μπαρούφες;
ΚΑΡ.: Χατζατζαράκο, για ζεν-πρεμιέ, πιστεύω ότι κάνει… Αλλά για πολιτικάντης δεν νομίζω! Μ’ αυτά που άκουσα, μού θύμισε, «το ποντίκι που βρυχάται»! Θυμάσαι πιτσιρικάδες που λέγαμε: «Το κοκό της μαμής, δεν το ξέρει κανείς»! Αυτός, που το έμαθε; Εκτός αν του δώσει λεφτά, απ’ αυτά που «υπάρχουνε» αυτός που μπαινοβγαίνει όποτε του γουστάρει, και ο μισθός τρέχει!
ΧΑΤΖ.: Μα, αυτοί είναι αντίθετοι…
ΚΑΡ.: Μωρέ αυτοί, και πολλοί άλλοι, για να πετύχουνε μέχρι και την ψυχή τους στο διάολο πουλάνε… Ξέρεις τι μου έλεγε παλιότερα ένας σοφός φίλος: «Καραγκιόζη, η τετραγωνική ρίζα του όχλου, είναι ο Λαός»! Μπορεί να μην ξέρω γράμματα, αλλά το νόημα το κατάλαβα! Δυστυχώς όμως, το έχουνε καταλάβει προ πολλού και οι πολιτικοί, γι’ αυτό μας δουλεύουνε! Για να δούμε λοιπόν τι θα καταφέρει ο νέος «Ρομπέν των Δασών» που σκοπεύει να τα βάλει με όλους! Μακάρι να βγω ψεύτης!
ΧΑΤΖ.: Ας ελπίσουμε Καραγκιόζη μου , τι άλλο να κάνουμε;
ΚΑΡ.: Σ΄ αυτό συμφωνώ! Ίδωμεν λοιπόν…
ΧΑΤΖ.: Ώρα να πηγαίνω. Γειά σου Καραγκιόζη μου, τα ξαναλέμε….
ΚΑΡ.: Γεια χαρά, Χατζατζαράκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου