ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Ελεονώρα Μελέτη: Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι κακό... «Έχω σχέση με παντρεμένο»!

«Έχω ακούσει και έχω διαβάσει τα πάντα για την προσωπική μου ζωή τελευταία.
Ο πιο πρόσφατος αγαπητικός , φέρεται να είναι ένας 37άχρονος επιχειρηματίας με τον οποίο λέει συνδεόμαστε ερωτικά με τα φωτογραφικά καρέ, μετά βίας ντε και καλά να αποδεικνύουν τον έρωτα μας! Πουθενά όμως!
Βαρέθηκα… Με κουράσανε πια όλοι αυτοί οι ξερόλες που είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ στο κρεβάτι μου και όλο γνωρίζουν για μένα καλύτερα από εμένα, με ποιόν βγαίνω, ποιόν αγαπώ, ή ποιόν περιμένω…

Θα σας πω εγώ τι συμβαίνει.
Εδώ και κάποιο διάστημα έχω σχέση με έναν παντρεμένο. Έχει μάλιστα και ένα παιδί. Δεν είμαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που της συμβαίνει αυτό. Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι κακό… Δεν είμαι αντροχωρίστρα. Απλά ερωτεύτηκα. Και υπήρχε χώρος για να γίνει αυτό.
Η σχέση μας τελευταία περνάει κρίση.
Η «μελαχρινή»- έτσι αποκαλώ τη γυναίκα του-, έχει μάθει για μένα και τον άντρα της και η κατάσταση έχει φτάσει στα άκρα.
Τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια και η αγωνία μου για το αν θα μπορέσω να είμαι μαζί του κανονικά και επίσημα με έκαναν για πρώτη φορά στη ζωή μου, να προβώ σε ακρότητες. Ακρότητες που κάποτε έκρινα ταπεινωτικά και τις περιγελούσα, αλλά τελικά όμως μια χαρά τις λούστηκα.
Κατέφυγα σε διάφορες μεθόδους για να δώσω απαντήσεις.
Πήγα σε χαρτούδες, πήγα σε αστρολόγους, πήγα μέχρι και σε ειδικούς για «επαναφορά» του αγαπημένου και «δέσιμο» ,μέσω αιγυπτιακών βοτάνων και ματζουνιών.
Πήγα να μου διαβάσουν το χέρι, να μου διαβάσουν τη φωτογραφία του καλού μου και να μου πουν αν θα είμαστε μαζί τελικά ή όχι.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που αφορά στον αγαπημένο μου… Εκτός από παντρεμένος με παιδί είναι και…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου