ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Δ.Χατζηδάκης: "Δεν είμαι ντετέκτιβ... έχω ένα όνομα εγώ"

Τη δική του απάντηση στο δημοτικό σύμβουλο Παλαιού Φαλήρου κ. Δημήτρη Πιτούλη έδωσε ο δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου κ. Διονύσης Χατζηδάκης αναφορικά με το θέμα του "κουμπαρά" στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και τη διαχείριση των χρημάτων που συγκεντρώνονται. Ακουλουθεί η απάντηση του κ. Χατζηδάκη:


"Το ποιος κυβερνάει το δήμο αν δεν το ΄χετε καταλάβει κ. Πιτούλη είστε βαθιά νυχτωμένος. Οι εθελοντές αυτοί εδώ, μέσα σε ένα χρόνο-μαζεύανε το ένα βράδυ 30 ευρώ, το άλλο 40, εγώ ποτέ δεν έδωσα σημασία και ούτε ασχολήθηκα- τους φώναξα και τους ρώτησα πόσα χρήματα έχετε μαζέψει τον προηγούμενο χρόνο και τον επόμενο χρόνο. Μου το είπανε και αυτό ανέφερα. Εγώ δεν δέχομαι ποτέ λεφτά-μόνο σε είδος- και αυτό το έχω πει. Και το χειρίζονται οι εθελοντές το θέμα όπως θέλουν.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες ομάδες που εισπράττουν χρήματα και τις αφήνετε απ΄έξω, όπως η "Αθηνά". Θα κάτσω εγώ να ψάξω τι εισέπραξε σε ένα γκαλά που ενδεχομένως έκανε; Θα ρωτήσω εγώ «τι λεφτά εισπράξατε και γιατί δώσατε στο δήμο αντίστοιχα τρόφιμα για αυτό το ποσό;». Αυτοί το κάνουν.

Προς στιγμήν σκέφτηκα να αποφασίσω να μην χρησιμοποιήσουμε τις εθελοντικές ομάδες. Αλλά έλαβα υπ΄όψιν μου το γεγονός ότι είπατε κ. Πιτούλη ότι δεν έχετε καμία υπόνοια ότι κάτι κάνουν εις βάρος του δήμου. Άρα λοιπόν, οι άνθρωποι έρχονται, ξοδεύουν το χρόνο τους και βοηθάνε απ΄ευθείας οικογένειες.

Εάν νομίζετε ότι πήρανε από τα λεφτά που μαζέψανε για τον «κουμπαρά» του Κοινωνικού Παντοπωλείου κάντε μία καταγγελία. Αλλά ναι μεν και αλλά δεν το καταλαβαίνω.

Θα κάτσω να τους ψάξω εγώ αν στα 500 ευρώ που μάζεψαν μου έφεραν σε τρόφιμα και αντικείμενα 450 και κράτησαν τα 50; Αφού γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους και είναι απ΄όλες τις παρατάξεις. Τι δουλειά έχουμε εμείς παραπάνω;

Εγώ δεν είμαι ντετέκτιβ για να αρχίσω να ψάχνω… Εμένα κ. Πιτούλη με σέβεται όλη η τοπική αυτοδιοίκηση και η εκάστοτε κυβέρνηση. Γι΄αυτό που είμαι και γι αυτό που έχω κάνει. Όποιον υπουργό και να πάρω σηκώνει αμέσως το τηλέφωνο. Πείτε μου αν γίνεται σε άλλους δημάρχους αυτό. Γιατί έχω κτίσει ένα όνομα.

Και δεν θα ασχοληθώ εγώ με τους εθελοντές αν τα λεφτά που πήρανε τα αποδώσανε όλα ή δεν τα αποδώσανε. Είναι δικό τους θέμα. Επειδή εγώ εμπιστεύομαι τους ανθρώπους, τους εμπιστεύομαι απόλυτα με αυτό που κάνουν". 






Τελικά κ. Χατζηδάκη ή είστε τόσο αθώος όσο θέλετε να μας πείσετε ή μας δουλεύετε ψιλό γαζί! Αυτό θα είναι το θέμα σε επόμενο κουίζ του μπλογκ μας! Έως τότε ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου