ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ ΦΑΛΗΡΟΥ


ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ .
Κ. Εκπρόσωποι της Ρ.Α.Κ. στο κείμενο που αναρτήσατε σχετικά με τα έκτροπα στο Δ.Σ. έχω να σας επισημάνω τα εξής :
Στα εκτός ημερήσιας θέματα παρευρισκόμενος και έχοντας ζητήσει τον λόγο από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. θέλοντας να καταθέσω την άποψη μου , έγινα μάρτυρας επεισόδιου που ξεκινήσαν ως εξής :
Στον χώρο του Δ.Σ. παραβρισκόταν κάποιος πολίτης τον οποίο δεν γνωρίζω και δεν έχω σχέσεις μαζί του , ο οποίος έκανε προσωπικές δηλώσεις περί ιδεολογικής του σκέψεις και δημιουργήθηκαν εντάσεις - ύδρες μεταξύ αυτού και των Δ. συμβούλων .
Στο σημείο αυτό θέλω να σας επισημάνω ότι είμαι αυτός που ζήτησε από τον Πρόεδρο του Δ. συμβουλίου , με έγγραφο μου να ασκηθούν πειθαρχικές κυρώσεις όπου αυτές φαίνονται από τα πρακτικά .
Στην συνεχεία του επεισοδίου ο Πρόεδρος του Δ.Σ. , έδωσε εντολή στον Κ. Θόδωρο Κανέλλο να απομακρύνει από την αίθουσα τον εν λόγο πολίτη και τον οποίο δεν γνωρίζω , αντί αυτού ο Κύριος αντιδήμαρχος Θεόδωρος Κανέλλος , απώθησε με σπρώξιμο εμένα από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου . Υπενθυμίζω ξανά ότι ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ 30/10/2017 . Στην συνέχεια και ευρισκόμενος έξω από την αίθουσα Δ. Σ. και προσπαθώντας να μου απαγορέψουν και την είσοδο ο Πολίτης που ξεκίνησε τα επεισόδια , ευρίσκονταν μέσα στην αίθουσα και λογομαχούσε τόσο με εσάς όσο και με τους συναδέλφους σας .
ΘΕΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΩΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ , ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ , ΟΥΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ 3 ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ .
ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ . ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ .
Θεωρώ την πράξη του Κυρίου Κανέλλου , ως μια κακιά στιγμή , που δημιουργήθηκε από την ένταση στο χώρο . ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ .
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.

ΥΓ..Βλέπουν παντού Χρυσαυγίτες τα διασπασμένα παιδάκια του ΣΥΡΙΖΑ στο Παλαιό Φάληρο. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου