ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΡΑΦΟ – ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΥΛΟ ...

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Όλα μπορεί να ξαναγίνω εκτός από ένα. Η ίδια


Έτσι είμαι εγώ..
Πεθαίνω για έναν έρωτα και ξαναγεννιέμαι για έναν καινούργιο.
Αφήνομαι να με βουλιάξεις και πνίγομαι αλλά βρίσκω πάντα ένα κλαδάκι στην άκρη της όχθης και σώζομαι.
Αντλώ δύναμη από την ίδια την αδυναμία μου, μιας και ήδη έχεις απορροφήσει όλη την δύναμη μου σαν σφουγγάρι.

Έτσι είμαι εγώ..
365 μέρες κλαίω για έναν άνθρωπο και φτάνει μια ώρα να τον ξεχάσω για πάντα.
Κλαίω ώρες ατέλειωτες για έναν έρωτα που έφυγε, ξενυχτάω, πίνω, καπνίζω σαν τρελή, σκοτώνω τον εαυτό μου κάθε μέρα.
Ώσπου ενα πρωί ντύνομαι, στολίζομαι και ξαναζώ απο την αρχή.

Έτσι είμαι εγώ..
Απλώνω όνειρα στο ίδιο πανί που σκούπισα κάποτε τόνους από τα δάκρυα μου.
Μια συναισθηματική ανόητη είμαι, που αφήνω βουνά στην πλάτη μου να ξαποσταίνουν αλλά τινάζομαι πάνω γιατί με ακούμπησε ένα μυρμήγκι.

Έτσι είμαι εγώ..
Ξεχνιέμαι και χάνομαι στο δάσος,αλλά ο λύκος που έστειλες, στο τέλος με νανούρισε με παραμύθια. Δεν με έφαγε όμως.

Έτσι να με θυμάσαι..
Σαν κάποια που δεν γνώρισες ποτέ.
Σαν εκείνη που σου έδειξα εγώ οτι είμαι.
Σαν όποια ήθελα εγώ να μάθεις πως είμαι.
Σαν το κορόιδο που σε λάτρεψε.
Την άλλη δεν την χαρίζω. Την κρατάω γερά γιατί μου χρειάζεται.
Σίγουρα ένας έρωτας πιο γενναίος απο εσένα, θα σκοτώσει αυτή που νόμιζα οτι αγάπησες και θα κρατήσει την άγνωστη που αδιαφόρησες για εκείνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου